solyanreklam
sagreklam

Markalaşma Yolunda Büyük İş Birliği!

Beşiktaş Belediyesi ile Türkiye Kalite Derneği (KalDer) arasında mükemmelliğe bir adım dah...

Markalaşma Yolunda Büyük İş Birliği!
  • 31 Temmuz 2018, Salı 0:49

Beşiktaş Belediyesi markalaşmak ve mükemmellik yolunda Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ile iş birliğini sürdürüyor.

Beşiktaş Belediyesi, 2015 yılında Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi imzalamış ve aynı yıl 3 yıldızla “Mükemmellikte Yetkinlik” ödülüne layık görülmüştü. Beşiktaş Belediyesi 4. yıldız çalışmaları kapsamında KalDer işbirliğiyle personeline seminer verdi.

KalDer ile çıkılan mükemmellik yolcuğunda adım adım ilerleyen Beşiktaş Belediyesi ilk aşamada yıldız sayısını 4’e çıkartarak, mükemmelliğini 5 yıldızla taçlandırmak istiyor.

Bu bağlamda Beşiktaş Belediyesi, çalışanlarında ortak bilinç yaratmak ve 4. yıldıza ulaşan süreçte yol haritasını çizmek adına KalDer ile ilk toplantısını gerçekleştirdi.

Beşiktaş Belediyesi Levent Hizmet Binası’nda gerçekleştirilen toplantıya Beşiktaş Belediye Başkanı Av. Murat Hazinedar, KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Buket Pilavcı, KalDer yöneticileri, başkan yardımcıları, müdürler ve belediye personeli katıldı.



Başkan Hazinedar toplantıda yaptığı konuşmasında, “Etkin projelerimizle değer yaratmaya, düşünce ve yaşam kalitesini artırmaya odaklı çalışmalarımızla hedefimiz 5 yıldız” dedi. Kalitenin önemine değinen ve sosyal projelerde personelin de imzasının olması gerektiğini söyleyen Beşiktaş Belediye Başkanı Av. Murat Hazinedar, ‘’ Çağdaş yönetim sistemlerinin temel unsuru KalDer’ de olduğu gibi liderliktir. Akıllı yönetimi başarmanın yolu dışarıdan bazı güçleri içimize sokmaktır. Biz çalışıp mücadele ederken bu sürecin içerisine KalDer’in aklını da sokacağız. 4. yıldız bu anlamda bizim için çok önemli, geçtiğimiz yıl 3. yıldızı aldığımız gibi personel arkadaşlarımızla aynı çalışma ve özveriyi devam ettirerek 4. yıldızı da alacağız’’ şeklinde konuştu.

Başarının liderin başarısından kaynaklandığını söyleyen KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Buket Pilavcı, "Bu model lidere değil halka ve sizlere hizmet ediyor. Lider inanmışsa başarı geliyor. Bu model çalışan memnuniyetini ve hizmet alan kişilerin memnuniyetini arttırıyor. Bu modelde ilk başta işler zorlaşmış gibi geliyor. Ama sonunda büyük bir başarı geliyor, motivasyon arıyor. Gelecek için en önemli sektörlerden biri hizmet sektörü. Biz hedefimizi ülkenin markasına hizmet olarak belirliyoruz. Bir insanın yaşam kalitesinin artması var olma nedenimiz. Bu adımları hem kendimiz hem ülkemiz için atıyoruz" dedi.


BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

SON DAKİKA HABERLER

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

NAMAZ VAKİTLERİ
yukarı çık