solyanreklam
sagreklam

GENÇLERİN MARKA EKMEK'TE TERCİHİ 'HALK EKMEK'

Geniş ürün skalasıyla Başkentlilerin tercih ettiği markalar arasında yer alan Halk Ekmek Fabrikası, gençlerin de ilgi odağında yer alıyor.

GENÇLERİN MARKA EKMEK'TE TERCİHİ 'HALK EKMEK'
  • 10 Eylül 2018, Pazartesi 0:00

TÜRKİYE GENELİNDE BULUNAN ÜNİVERSİTELERİN ÖĞRENCİ VE MEZUNLARINDAN OLUŞAN “MARKA MUTFAK”, ANKARA HALK EKMEK FABRİKASINA KONUK OLDU

GİMAT’TA BULUNAN FABRİKA’NIN ÜRETİM AŞAMASINDA İNCELEMELERDE BULUNAN GENÇLER, PAZARLAMA STRATEJİLERİ KONUSUNDA DA GÖRÜŞ ALIŞVERİŞİNDE BULUNDULAR

Geniş ürün skalasıyla Başkentlilerin tercih ettiği markalar arasında yer alan Halk Ekmek Fabrikası, gençlerin de ilgi odağında yer alıyor. 

Türkiye’de bulunan farklı üniversitelerin öğrenci ve mezunlarından oluşan “Marka Mutfağı”nın genç katılımcıları, Ankara Halk Ekmek Fabrikası’nı ziyaret etti.

MARKALAŞMA ARAŞTIRMASI

Halk Ekmek Fabrikası Genel Müdürü Ahmet Sarıduman ile görüşen gençler, hem fabrikaya ilişkin merak ettiklerini sordu hem de pazarlama stratejileri üzerine önerilerde bulundu.

Gençlerin yaptığı önerileri dikkate alacaklarını belirten Sarıduman, “Bizler de farklı alanlarda köklü değişiklikler yaparak bu sürece katkı sağlıyoruz. Siz gençlerin fikirleri de bizim için çok değerli” dedi.

FABRİKA’DA İNCELEME

Gimat’ta bulunan Halk Ekmek Fabrikası’nı da gezen gençler, fabrikanın un deposundan bakım onarım atölyesine, laboratuvarından üretim ve sevkiyat alanına kadar birçok noktasındaki çalışmaları yerinde incelediler.

Marka Mutfağı’nın kurucusu ve Türk Hava Kurumu Üniversitesi Öğretim Görevlisi Ömer Karapınar, gençlerden oluşan bu birlikteliğin farklı üniversite öğrencilerinin ve yeni mezunlarının yer aldığı, markalar için gönüllülük esasıyla pazarlama odaklı fikir ve kampanya geliştiren bir oluşum olduğunu söyledi.

“HALK EKMEK BİR ANKARA MARKASI”

“Halk Ekmek”in yıllardır kalitesiyle bir “Ankara Markası” haline dönüştüğünü ifade eden Karapınar, gençlerin de üretim sürecine katkıda bulanabileceğine işaret etti:

“Halk Ekmek’te son dönemde yapılan çalışmalara ve yenilenen vizyona öğrencileri de dahil edersek, hem bu vizyondan öğrenciler faydalanır hem de öğrencilerin bakış açısının Halk Ekmek’e katkısı olur.”

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletme Fakültesi Mezunu olan Elif Tekin ise “Halk Ekmeği bir marka olarak başarılı ve yenilikçi buldum” sözleriyle Başkent’te markalaşmasının da önemli olduğunu söyledi.

 

HABERE AİT RESİMLER


BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

SON DAKİKA HABERLER

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

NAMAZ VAKİTLERİ
yukarı çık